Re: [Friesland-genealogy] laatste reactie en einde van mijn vraag

  • Elsinga Sietze
    Message 1 of 31 , Apr 20, 2013
      Dag Tjerk,

      Het probleem dat Hans meldt herken ik ook.
      Er zijn twee redenen waarom ik het niet gemeld heb.
      1. De oude pagina's zijn er niet meer, waardoor je zelf niet kunt vergelijken
      2. De methode van zoeken is (ik denk nu WAS) gewijzigd.

      Toen ik op de nieuwe pagina's naar zoekhulp ging kreeg ik de uitleg die nu staat bij zoeken voor experts (iets met vincinity etc.)
      De zoek hulp die er nu staat was er in eerste instantie niet meer.

      Als je bijvoorbeeld gaar zoeken op [tjer* tich] huwelijk, overlijden en memories, is het resultaat nu 16 records.
      Dat zou in de oude situatie zo maar meer geweest kunnen zijn, dat kan ik niet meer controleren.

      Het kan ook zijn dit dit inmiddels weer is zoals het was, maar er waren verschillen.

      Helaas heb ik op dit moment ook geen concrete voorbeelden.

      Met vriendelijke groeten,

      Sietze Elsinga

      Op 20 apr 2013, om 14:46 heeft Tjerk Tigchelaar het volgende geschreven:

    • douwe heins
      Message 31 of 31 , Apr 23, 2013