directe link naar Tresoar

  • backfiremillie
    Message 1 of 31 , Apr 19, 2013
      Hallo,

      Het is weer een tijdje geleden dat ik in deze groep ben geweest. Tussentijds heb ik niet stilgezeten, maar heel veel in Amsterdam gespeurd.

      Voorheen had ik voor Tresoar een directe link via de Varkevisser site.
      Deze link vraagt nu om een wachtwoord. Weet iemand wat er veranderd is?
      Het direct intikken van de site geeft het bericht "sorry hacked". Weten jullie wat er aan de hand is?

      Mvg

      Hans
    • douwe heins
      Message 31 of 31 , Apr 23, 2013