Website Groen-Bezemer-Vis-Koolstra-Breukelman-Veurink-Schuurhuis-vdBerg

  • jpdgnl
    Message 1 of 1 , Apr 15, 2013
      Na nog al wat problemen is mijn website weer online en up-to-date.
      U vindt er o.a. kwartierstaten en (deel)genealogieën van de families:
      Koolstra (Leeuwarden, Dockum),
      Jellema (Leeuwarden, Nederlands Indië) (zie onder Koolstra)
      De Leeuw (Leeuwarden) (zie onder Koolstra)
      Bottinga (Oudkerk) (zie onder Koolstra – Rigtje Jellema, noot 3a-3b)
      Champenoy (Leeuwarden) (zie onder Koolstra – Rigtje Jellema, noot 28)
      Ook de op naam doorzoekbare fotoverzameling is weer bereikbaar.

      Jaap Groen
      www.groen-breukelman.nl