Pybe Goslycks

  • piet.boltjes
    Message 1 of 3 , Apr 4, 2013
      Hierbij de foto van de gildepenning.

      Vriendelijke groet,

      Piet Boltjes
      --
      Jsem chránen bezplatným SPAMfighter pro soukromé uzivatele.
      Az doposud me usetril príjmu 14448 spam-emailu.
      Platící uzivatelé tuto zprávu ve svých e-mailech nedostavají.
      Stáhnete si zadarmo SPAMfighter zde: www.spamfighter.com/lcs

    • Godwin Zwanenburg
      Message 2 of 3 , Apr 4, 2013
        Aanhangsels zijn niet toegestaan. Je kan ze op de file directory van
        de groep zetten.

        Groeten,

        Godwin

        Uthof 24
        9202 HM Drachten
        The Netherlands
      • piet.boltjes
        Message 3 of 3 , Apr 4, 2013
          Was me even ontschoten, de mail is inmiddels naar M. Huisman verstuurd.

          Vriendelijke groet,

          Piet Boltjes