Re: [Friesland-genealogy] ambtelijk transsexueel

  • L.Bijlsma
    Message 1 of 3 , Mar 19, 2013
      OT maar het moet me even van het hart.

      Ik vermoed dat zij/geen geen transsexueel was maar een hermafrodiet of
      interseksueel, zie
      http://nl.wikipedia.org/wiki/Hermafrodiet en dan onder het kopje MENSEN. Ik
      ben ook heel erg bang dat ze er NIET van heeft genoten maar een heel eenzaam
      bestaan heeft geleid omdat ze nergens bij hoorde. Ook was er in die tijd
      niet veel aan te doen óf de ouders lieten er niks aan doen omdat ze het niet
      wisten.

      Allen een goede dag gewenst,
      Lineke Bijlsma
      .

      Message 2 of 3 , Mar 19, 2013
        Lineke,
        Dit was gewoon een ambtelijke fout [volgens mij],
        zoals zo vaak gebeurde,geen menselijke
        afwijking!!!!
        Groetjes
        Appy....