overlijden Bote Frederiks Sterkenburg

  • van 't Zet
    Message 1 of 1 , Mar 11, 2013
      Hallo Allen,

      Bote Fredriks Sterkenburg is geboren op 25-10-1850 Scharnegoutum,
      zoon van Frederik Klases Sterkenburgh en Lamkjen Botes Spandauw.
      huwde met Johanna de Jong, * 12-03-1852 in Huizum
      Johanna is overleden op 15-01-1900 in den Haag, 47 jaar oud.

      In 1883 vertrekt het gezin van Leeuwarden naar Nieuwer Amstel

      In de huwelijkse bijlage van zoon Douwe in 1907 en Frederik in 1905 in Amsterdam
      vind ik de overlijdenakte van Johanna. in den Haag. nota bene.
      Bote is bij het huwelijk in 1907 aanwezig .

      Op 20 november 1900 komt Bote met zoon Douwe, die dan 15 jr is, van Workum naar Leeuwarden
      Waar hij vandaan kwam voor hij naar Workum ging is onbekend

      Bote vertrekt met Douwe weer naar Amsterdam in maart 1901.
      In 1905 bij huwelijk Frederik is hij koopman van beroep en in 1907 is hij zonder beroep

      Nu ontbreekt bij mij nog net dat laatste overlijden.
      Waarschijnlijk in Amsterdam.

      Met groet
      Carla

      __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 8103 (20130311) __________

      Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

      http://www.eset.com