Re: [Friesland-genealogy] kraambed overleden

  • feikeboomsma1215@hotmail.com
    Message 1 of 12 , Mar 8, 2013
      Jammer het speelt zich af in brabant.
      Toch iedereen bedankt

      Feike

      -------Oorspronkelijk bericht-------

      Van: pboltjes@...
      Datum: 8-3-2013 18:05:08
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] kraambed overleden

      Iets voor het cold-case-team van Tresoar.

      Nou ja, cold?

      Groeten,

      Piet Boltjes

      Van: nynke van den hooven
      Datum: 8-3-2013 13:04:32
      Aan: mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com

      Feike, Ik begrijp het niet helemaal. Als het ook in een doopinschrijving (?)
      begraafinschrijving (?) stond, dan is het kind uit 1801 toch de jongste?En
      zou ze in 1801 samen met 8 dagen na de bevalling samen met haar baby door
      brand om het leven gekomen zijn.Denk ik.
      Met vriendelijke groet,Nynke van den Hooven. To:
      mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com
      From: mailto:feikeboomsma1215%40hotmail.com
      Date: Fri, 8 Mar 2013 08:06:38 +0100

      Nynke,

      Bij haar jongste kind in 1797 stond het volgende

      zeer deerlijk verbrand met jongste kind, zie ook 11-5-1801

      Dus bij beide kinderen

      Dus misschien toch fysiek

      Feike

      Van: mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com

      Message 2 of 12 , Mar 8, 2013
        Hallo Feike,
        Je zou eens kunnen proberen bij een van de archieven in Brabant. Zelf had ik enkele jaren geleden een vraag en toen hebben ze me fantastisch geholpen, compleet met scans van het gevraagde... en dat terwijl ik in de Filippijnen zit...
        Ik had toen te maken met het archief voor Oost Brabant..

        Harry

        Van: mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com