RE: [Friesland-genealogy] kraambed overleden

  • feikeboomsma1215@hotmail.com
    Message 1 of 12 , Mar 7, 2013
      Nynke,

      Bij haar jongste kind in 1797 stond het volgende
      zeer deerlijk verbrand met jongste kind, zie ook 11-5-1801
      Dus bij beide kinderen
      Dus misschien toch fysiek
      Feike

        Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

        Message 3 of 12 , Mar 8, 2013
          Hoi Nynke,

          Ik denk dat ik eruit ben.
          Beide zijn begrafenisaktes. Hiertussen zit nog een huwelijk.
          Gijsbertus van den Braak is dus twee keer getrouwd en heeft beide
          echtgenotes door brand verloren.
          Een unicum denk ik
          Groetjes,

          Feike

          Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

          Verzonden: donderdag 7 maart 2013 14:01

          Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

[...]

          com/group/Friesland-genealogy

        • Erik Rottink
          Message 4 of 12 , Mar 8, 2013
            mogelijk kun je in de rechterlijke archieven iets vinden, ik kan me niet voorstellen dat
            (zelfs toen) men dat niet vreemd vond en geen onderzoek(-je) heeft gedaan.

            Erik

[...]
            mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com

            Van: mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com

            [mailto:mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com] Namens

[...]

            mailto:Friesland-genealogy-unsubscribe%40yahoogroups.com

          • feikeboomsma1215@hotmail.com
            Message 5 of 12 , Mar 8, 2013
              Bedankt,

              Dat zou ik wel eens kunnen doen.
              In de begraaf registers staat nl ook een verwijzing.

              Feike

              Van: mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com

              Message 6 of 12 , Mar 8, 2013
                Iets voor het cold-case-team van Tresoar.

                Nou ja, cold?

                Groeten,

                Piet Boltjes

                Van: mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com

                Message 7 of 12 , Mar 8, 2013
                  Jammer het speelt zich af in brabant.
                  Toch iedereen bedankt

                  Feike

                  Feike

                  Van: mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com

[...]

                • Harry van Leuveren
                  Message 8 of 12 , Mar 8, 2013
                    Hallo Feike,
                    Je zou eens kunnen proberen bij een van de archieven in Brabant. Zelf had ik enkele jaren geleden een vraag en toen hebben ze me fantastisch geholpen, compleet met scans van het gevraagde... en dat terwijl ik in de Filippijnen zit...
                    Ik had toen te maken met het archief voor Oost Brabant..

                    Harry

                    Van: mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com