Re: [Friesland-genealogy] Jautze

  • Douwe Stellinga
    Message 1 of 6 , Mar 5, 2013
      Dag Jacob,

      Ik beantwoord je via de groep, omdat de lijst Roep'en wellicht ook interessant is voor de anderen. In de RA en bij de CD Indische Bronnen van de IGV (Indische Genealogische vereniging) komt geen Douwe, Dirk of Jacob Roep voor. Je mag aannemen, dat zij dus niet in Ned. Indië zijn geweest, of het moet zijn als een "lagere-rang-militair". Ik denk, dat die niet in de RA staan...
      met vriendelijke groet,

      Douwe
      Message 2 of 6 , Mar 5, 2013
        Dag Jacob,

        Googelen op de gezochte namen doe je natuurlijk zelf ook regelmatig?

        Douwe
[...]

        Roep, B. - Part. - Padang.
[...]
        RA 1938 Adresboek
[...]
        B. Roep, voorzitter;