RE: [Friesland-genealogy] Re: Janke jans

  • auke de bruin
    Message 1 of 12 , Mar 4, 2013
      Dag rudy, Nee helaas, ben er de laatste tijd ook niet veel mee bezig geweest,zodra ik meer weet laat ik het je weten. Gr Auke
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: rudy@...
      Date: Sun, 3 Mar 2013 16:50:11 +0000
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Janke jans

      Hallo Auke,

      Heb je inmiddels meer info kunnen vinden naar de voorouders van Janke

      Jans de Bruin? Ik ben hierin zeer geintreseerd! Mijn stamboom stamt af

      van Jan Jans de Bruin, broer(tje) van Janke Jans.

      Rudy

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "auke1958debruin" wrote:

      > Goedemorgen,

      > Ben bezig met de stamboom van de bruin uit Zevenhuizen en nu aangeland bij 1700 en zoek data van Janke Jans welke gehuwd was met Hartog harmens uit bolsward

    • auke de bruin
      Message 2 of 12 , Mar 5, 2015
        Dag allen,

        Sinds kort heb ik de draad weer opgepakt met mijn stamboom,
        zoek nog een geboortedatum van Karst Deelstra uit den haag, omstreeks 1901 en 1902.
        Was gehuwd met Francina SLuimer en ouders waren Geertje Karst de Bruin en Roelof Deelstra.

        Vrgr

        Auke de Bruin

      • Bert Wijnstra
        Message 3 of 12 , Mar 5, 2015
          Hallo Auke

          Eindelijk gevonden op de digitale stamboom Rotterdam.

          Karst Deelstra geb Den Haag 23-12-1901 havenarbeider
          Francina Dirkje Sluimer geb Rotterdam 1-11-1908
          Geertruida Francina Deelstra geb Rotterdam 7-7-1933

          Succes

          Bert Wijnstra

        • Jaap Deelstra

              Message 6 of 12 , Mar 12, 2015
                Bedankt Jaap, heb nu nachtdienst dus mooi de tijd om de stamboom aan te vullen.

                vrgr

                Auke de Bruin

                To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

                Message 7 of 12 , Mar 12, 2015
                  Oke toch bedankt denk dat ik deze al in mijn stamboom heb

                  gr auke

                  To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com