Re: Janke jans

  • ruudjedeb
    Message 1 of 12 , Mar 3, 2013
      Hallo Auke,

      Heb je inmiddels meer info kunnen vinden naar de voorouders van Janke
      Jans de Bruin? Ik ben hierin zeer geintreseerd! Mijn stamboom stamt af
      van Jan Jans de Bruin, broer(tje) van Janke Jans.

      Rudy

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "auke1958debruin" <alfa14777@...> wrote:

      > Goedemorgen,
      >
      > Ben bezig met de stamboom van de bruin uit Zevenhuizen en nu aangeland bij 1700 en zoek data van Janke Jans welke gehuwd was met Hartog harmens uit bolsward

    • auke de bruin
      Message 2 of 12 , Mar 4, 2013
        Dag rudy, Nee helaas, ben er de laatste tijd ook niet veel mee bezig geweest,zodra ik meer weet laat ik het je weten. Gr Auke
        To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
        From: rudy@...
        Date: Sun, 3 Mar 2013 16:50:11 +0000
        Subject: [Friesland-genealogy] Re: Janke jans

        Message 3 of 12 , Mar 5
          Dag allen,

          Sinds kort heb ik de draad weer opgepakt met mijn stamboom,
          zoek nog een geboortedatum van Karst Deelstra uit den haag, omstreeks 1901 en 1902.
          Was gehuwd met Francina SLuimer en ouders waren Geertje Karst de Bruin en Roelof Deelstra.

          Vrgr

          Auke de Bruin

        • Bert Wijnstra
          Message 4 of 12 , Mar 5
            Hallo Auke

            Eindelijk gevonden op de digitale stamboom Rotterdam.

            Karst Deelstra geb Den Haag 23-12-1901 havenarbeider
            Francina Dirkje Sluimer geb Rotterdam 1-11-1908
            Geertruida Francina Deelstra geb Rotterdam 7-7-1933

            Succes

            Bert Wijnstra

          • Jaap Deelstra

                Message 7 of 12 , Mar 12
                  Bedankt Jaap, heb nu nachtdienst dus mooi de tijd om de stamboom aan te vullen.

                  vrgr

                  Auke de Bruin

                  To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

                  Message 8 of 12 , Mar 12
                    Oke toch bedankt denk dat ik deze al in mijn stamboom heb

                    gr auke

                    To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com