de vliegende papegaai

  • lavermandirk
    Message 1 of 3 , Mar 3, 2013
      Vroeger - en dat is in de jaren 1860 - had je in sommige herbergen een vliegende papegaai, wie heeft daar informatie over ?
    • JP Mels
      Message 2 of 3 , Mar 3, 2013
        Misschien dat volgend onderwerp enig licht mag brengen?

        http://tinyurl.com/cekqogn

        Lees vooral de rechter kolom.

        _____

        Message 3 of 3 , Mar 5, 2013
          Bedankt Johan een informatief artikel, maar ik kwam de vliegende papegaai niet tegen
          Dirk Laverman