RE: [Friesland-genealogy] Sytske van Vliet

    Message 1 of 6 , Mar 2, 2013
      Nienke,

      Ten tijde van het huwelijk van zoon Ruurd (huwelijksakte Ferwerderadeel
      1914, akte nr 7) woonden Douwe Heeringa, schipper en Sytske van Vliet,
      zonder beroep, in Emden (Duitslend). Het is dus mogelijk dat Douwe en Sytske
      daar ook zijn overleden.

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den Hooven.

      Message 2 of 6 , Mar 2, 2013
        Hallo beide Nienkes,

        Volgens mij is Sytske in 1933 overleden:

        13.03.1910 Douwe Heeringa Emden aus Ooster-Nijkerk und Sijtske van Vliet ang., verst. 1933.

        Bron: http://www.altreformiert.de/beuker/emd-gl-b.htm

        Met vriendelijke groeten,

        Klaas Pera

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Nynke van den Hooven <nynkevandenhooven@...> wrote:

> [...]
        > zonder beroep, in Emden (Duitslend). Het is dus mogelijk dat Douwe en Sytske

      • nancy
        Message 3 of 6 , Mar 2, 2013
          Beide dank voor deze berichten. Ik vind jullie zo knap dat jullie dat zo maar vinden, terwijl ik er jaren naar zoek, het weer eens laat rusten en dan weer eens een poging wagen. Jammer dat Donderadeel nog niet bij de Alle Friezen is aangesloten maar hoop doet leven. Komt wel heb ik vernomen.
          groeten
          nienke zwart
          Message 4 of 6 , Mar 3, 2013
            Nienke,

            Als je een Dongeradeelster akte wilt inzien, kun je dat altijd nog via
            www.genver.nl doen.

            Kost natuurlijk wat meer moeite dan via www.allefriezen.nl, maar gaat prima.

            Met vriendelijke groet,

            Nynke van den Hooven.