opsporen ouders Lysbeth Willems (Hoextra)

  • Piet Nijholt
    Message 1 of 1 , Feb 23, 2013
      Beste Lijstgenoten,

      Frans Willems Cordel trouwde juni 1745 met Lysbeth Willems, beide van
      Harlingen. Eerst was ik van mening dat haar ouders

      waren Jan Arents (Groen) en Elske Willems, doch dat was niet juist. Toch is
      er wel een relatie met de fam.Groen. Een kleindochter

      van Lysbeth Willems (Dorothea Cordel) laat in den 1810 in de RK.Kerk
      (Posthoorn) een (onechte) dochter dopen. Hierbij wordt de naam genoemd

      van ene Jacob Groen.

      Vriendelijke groet van Peter Nijholt (p.nijholt@...)