Goodden

  • nancy
    Message 1 of 5 , Feb 21, 2013
      Dank voor de gegevens, van Minke Meints. Maar nu komt de vraag: hoe kan Minke weduwe zijn in 1818 als Gerben Heerkes van der Velde overleden is in 1828?!!
      groeten
      nienke zwart
    • nancy
      Message 2 of 5 , Feb 21, 2013
        Sorry, maar ik denk dat ik het nu zie dat het bericht betreft de zoon van Minke en Gerben van der Velde die in 1828 is overleden.
        nienke zwart