Re: [Friesland-genealogy] Testament in 1767 Schoterland

  • Godwin Zwanenburg
    Message 1 of 8 , Feb 20, 2013
      Prima. Heb je een datum van het Pake testament?

      Groeten,

      Godwin

      2013/2/20 Appy de Vries <appydevries@...>:
      > Godwin ,
      > Heb niets digitaals,
      > dus richting Tresoar??
      > veel succes,
      > groetjes
      > Appy.

      >>> overl .op 17-04-1783 te Bovenknijpe/Schoterland,

      Godwin Zwanenburg
      Uthof 24
      9202 HM Drachten
      The Netherlands
    • Appy de Vries
      Message 2 of 8 , Feb 20, 2013
        Godwin,
        de datum is;
        ''Testament van Joucke Liommes
        van 4 Mei 1710 ''
        Appy.

        Prima. Heb je een datum van het Pake testament?

> [...]

        Godwin Zwanenburg
        Uthof 24
        9202 HM Drachten
        The Netherlands

        -----
        Geen virus gevonden in dit bericht.
        Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
        Versie: 2012.0.2238 / Virusdatabase: 2639/5618 - datum van uitgifte:
        02/20/13