Re: [Friesland-genealogy] Testament in 1767 Schoterland

  • Appy de Vries
    Message 1 of 8 , Feb 20, 2013
      Godwin ,
      Heb niets digitaals,
      dus richting Tresoar??
      veel succes,
      groetjes
      Appy.

      ----- Original Message -----
      From: "Godwin Zwanenburg" <gzwanenburg@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Sunday, February 17, 2013 8:09 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Testament in 1767 Schoterland

      Beste Appy,

      Ja, dank je daar kan ik het wel mee terugvinden.
      Als je een trascriptie hebt van (een van) beide testamenten heb ik
      daar ook wel belangstelling voor.

      Groeten,

      Godwin

      2013/2/17 Appy de Vries <appydevries@...>:
      > Godwin,
      > bedoel je dit?
      > Origineel Rijksarchief Friesland,
      > Ops .X14-176,folio247.
      > Kopie van origineel testament B de Vries,
      > Zevenaar .
      > wat ik heb, is een transcriptie,door
      > M.W.P. van der Valk ,Exloo -Drente -28-12-2004.
      > Heb je hier iets aan??
      > Folle groetsjes
      > Appy....

      Godwin Zwanenburg
      Uthof 24
      9202 HM Drachten
      The Netherlands

      -----
      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 2012.0.2238 / Virusdatabase: 2639/5610 - datum van uitgifte:
      02/17/13
    • Godwin Zwanenburg
      Message 2 of 8 , Feb 20, 2013
        Prima. Heb je een datum van het Pake testament?

        Groeten,

        Godwin

        Godwin Zwanenburg
        Uthof 24
        9202 HM Drachten
        The Netherlands
      • Appy de Vries
        Message 3 of 8 , Feb 20, 2013
          Godwin,
          de datum is;
          ''Testament van Joucke Liommes
          van 4 Mei 1710 ''
          Appy.

          Prima. Heb je een datum van het Pake testament?

> [...]

          Godwin Zwanenburg
          Uthof 24
          9202 HM Drachten
          The Netherlands

          -----
          Geen virus gevonden in dit bericht.
          Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
          Versie: 2012.0.2238 / Virusdatabase: 2639/5618 - datum van uitgifte:
          02/20/13