Henning Cornelis en Willemke Lolkes

  • klein_bijtje
    Message 1 of 3 , Feb 7, 2013
      Wie kan mij helpen aan informatie van deze verre voorouders.

      Wat ik weet is dit:
      Henning(h) is overleden 13-12-1723 in Boornzwaag.
      Ze zijn getrouwd op 13-4-1710 in Harlingen.

      Kinderen zijn:
      Lolke Hennings getrouwd met Elske Jacobs Wessels 20 -5-1759 Harl. en met Tjamke Stoffels 16-10-1746 Harl.
      Trijntje Hennings getrouwd met Willem Andries 4-1-1739 Harl.-
      Corneles Hennings
      Antie Hennings
      Elesebet Hennings

      Ik heb dus niet veel info. Ik hoop dat iemand mij kan helpen of mij kan vertellen waar ik eventueel info kan zoeken. Mijn spoor loopt hier dood...
      alvast bedankt voor de moeite!!
    • kees
      Message 2 of 3 , Feb 8, 2013
        Hallo Belinda,

        Mogelijk is dit de doop van Willemke:

        Harlingen, dopen, doopjaar 1684
        Gedoopt op 1 januari 1684 in Harlingen
        Dopeling: Willemke, dochter
        Vader: Locke Sytses
        Moeder: Tryntie Steffens
        Gestandaardiseerde namen:
        Dopeling: WILLEMKE
        Vader: LOLKE SIETSES
        Moeder: TRIJNTJE STEFFENS
        Bron:Collectie Doop-, Trouw-, Begraaf- en Lidmaatboeken (DTBL)
        Herv. gem. Grote Kerk Harlingen, doop 1675-1699
        Inventarisnr. : DTB 324

        Van Henning kan ik geen doop vinden.

        Groeten,
        Kees

        Message 3 of 3 , Feb 9, 2013
          Hallo kees,
          Dit zou heel goed mogelijk kunnen zijn, dank je wel!!!
          Groetjes Belinda