Freerk Reinders Dijkstra

  • Hilda
    Message 1 of 1 , Feb 7, 2013
      Hallo groep,

      In mijn kwartierstaat komt Freerk Reinders (Dijkstra) voor gehuwd met Gertje Sijgers (Siegersma)op 11 december 1763 in Ee, dochter van Sieger Willems en Sibbeltje Eelkes. Van Freerk is bekend dat hij doopbelijdenis deed op 14 mei 1790 in Ee. Freerk stierf voor 1796 in Dijkshorne onder Ee, huisman van beroep. Het echtpaar Gertje en Freerk kregen 4 kinderen: Reinder 1764, Sibbeltje 1768, Sieger 1770 en Machiel 1771. Dit gezin is verder compleet maar ik mis de namen van de ouders van voornoemde Freerk Reinders. Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt, Hilda