bokmakers

  • Karelvdwal
    Message 1 of 1 , Feb 6 12:37 AM
      Ja Cor, dat is ergens het probleem, ik had dat verhaal gistermiddag al
      geschreven en verzonden als antwoord, bij gevoegd, aan de vraagsteller. Maar
      op de een of andere manier krijg ik dan een mededeling dat het lang kan
      duren voor het geplaatst wordt en daarna na enkele uren de mededeling dat
      het wegens tijd limiet niet geplaatst is. Als ik dan dit verhaal kopieer en
      plak in een directe plaatsing is alles ok.

      Karel

      -----
      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 2013.0.2897 / Virusdatabase: 2639/6084 - datum van uitgifte: 02/05/13