diversen

  • Karelvdwal
    Message 1 of 4 , Feb 5, 2013
      IK krijg steeds de mededeling dat levering van mijn antwoorden
      "delay"geleverd worden met na enkele uren dat de time limit is overschreden
      en het epistel niet geplaatst wordt. Zal dit eens uitzoeken of mij afmelden
      van de Group en na een dagje weer opnieuw aanmelden.

      k.v.d.Wal

      -----
      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 2013.0.2897 / Virusdatabase: 2639/6072 - datum van uitgifte: 01/31/13

    • Cor
      Message 2 of 4 , Feb 5, 2013
        Goedenmorgen Karel,

        Jouw verhaal over de bok kwam enkele minuten terug prima in de groep aan.
        Niks mis mee.

        Groeten
        Cor

        Onderwerp: [Friesland-genealogy] diversen

        Message 3 of 4 , Feb 6, 2013
          Zoals dit bijv.

          Your message

          Message 4 of 4 , Feb 6, 2013
            Het werkt nog steeds niet goed, dus bijgaand nogmaals een reactie van
            gisteren voor Jeanet

            Jeanet

            no 1 Bontje Hendriks Baron is gehuwd in de kerk op 31-07-1811, zie bij alle
            friezen de geboortes en huwelijken van hun kinderen. Ik heb problemen met
            mijn bk programma en moet alles eerst even verplaatsen naar een andere pc.
            En ben vanavond helaas niet thuis.

            Nog even wat notities:

            Grietje Lindeboom is geboren 06-10-1870 Zuiderdrachten

            Jan Hendriks Baron overleden op 22-04-1815

            Froukje Aukes van der Meer geboren op 22-12-1800 dus 3 jaar ouder bij
            huwelijk N.dr.

            V1). Hendriks Hanze Baron * 03-08-1755 overl. voor 5-7-1758 daarna tweede
            met zelfde naam (V)

            Jan Wybes Pool 23-03 1750 gedoopt 09-11-1758 (niet 1788)

            Aukje Wybes Pool gehuwd 20-8-1780 met Tjerk Wijbes Poppinga

            Geeske Wybes Pool huwt 28-09-1788 drachten, Lammert Gerrits Visser

            Trijntje Wybes Pool is bij dopen nog steeds een ZIJ ipv hij.

            Jan Jans "de oude"Baron huwde 09-04-1710 in Opeinde met Antje Melles , 10
            jaar ??? lijkt me stug.

            Hier ben ik gestopt met controle in mijn database en meot zoals gezegd eerst
            even verder de boel op andere pc installeren.

            m.vr.gr.

            Karel van der Wal

            -----