Bontje Baron kwartierstaat

  • Louise Harmsma
    Message 1 of 2 , Feb 5, 2013
      Mag ik het zo even aanvullen, dit heb ik gekregen van Hinke:

      Huwelijksakte Smallingerland, 1811
      Bruidegom: Wouter Pieters, oud 24 jaar, geboren te Drachten
      Vader: niet genoemd
      Moeder: Baukjen Sierds
      Bruid: Bontje Hendriks, oud 19 jaar, geboren te Drachten
      Vader: Hendrik Hanzes
      Moeder: Lutske Wiebes
      Datum: 31 juli 1811, akte nr. 18

      Opm.: Vader bruidegom is al overleden en zijn naam staat niet vermeld in de akte

      Baukje en Wouter zijn eerder getrouwd dan hoe het staat in kwartierstaat.

      Hoop dat dit helpt, Lutske
    • h. wouwes
      Message 2 of 2 , Feb 5, 2013
        En dit heb ik hier neer gezet maar komt van tresoar.nl, de akte kun je
        vinden op allefriezen en dus kun je controleren of deze datum goed is.

        Groet, Hinke.
        Op 5 feb. 2013 23:39 schreef "Louise Harmsma" <lharmsma@...> het
        volgende: