Reinder Gramsmam en Aaltje Postma

  • annicolas
    Message 1 of 2 , Jan 25, 2013
      Hallo medespeurders,

      Ik ben op zoek naar de overlijdensdatums van zowel Reinder Gramsma als
      van Aaltje Postma
      Reinder werd geboren op 29.12.1862 in Leeuwarden, Akte 693
      Aaltje werd geboren op 20.5.1858 in Leeuwarden, Akte 315.
      Het huwelijk tussen beiden vond plaats op 23.5.1885 in Leeuwarden.(Akte 88)
      Helaas kan ik de datums, waarop zij zijn overleden niet vinden.
      Kan één van jullie me daaraan helpen misschien??
      Alvast heel erg bedankt.

      M.vr.gr.
      Anny Gramsma

    • Ronald Douma
      Message 2 of 2 , Jan 25, 2013
        Hallo Anny,

        Reinder overlijdt al jong:
        Hof van Delft Akte Jaar 1896 Nummer 25
        Overledene Reinder Gramsma , leeftijd 33
        Vader Jan Gramsma
        Moeder Sibrigge Louise Tunning
        Echtgenoo/te Aaltje Postma
        Plaats Hof van Delft