RE: [Friesland-genealogy] Piter Hendriks Akkerman

  • JP Mels
    Message 1 of 4 , Jan 19, 2013
      Beste Lutske,

      Misschien een start voor jouw zoektocht?

      Succes, Johan.

      Overlijdensakte Utingeradeel, 1934
      Aangiftedatum 29 juni 1934, akte nr. 41
      Overleden: Pieter Akkerman, op 28 juni 1934, 23 jaar, man
      Vader: Hendrik Akkerman
      Moeder: Sjoukje Harmsma
      Ongehuwd

      Opm.: overleden te Leeuwarden

      Scan op <http://www.allefriezen.nl/> www.AlleFriezen.nl aanwezig.

      <javascript:history.back()> Terug -- <http://asksam.tresoar.nl/> Opnieuw
      zoeken

      _____

      Message 2 of 4 , Jan 19, 2013
        Johan, Lutske,

        Hm, ik krijg sterk de indruk dat ik via Rome naar Parijs gereisd ben,,,,

        Ach, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan ;-) !!

        Met vriendelijke groet,

        Nynke van den Hooven.