Re: [Friesland-genealogy] Klaas Gerbens Roep en Hiltje Andries Vellema

  • Douwe Stellinga
    Message 1 of 5 , Jan 16, 2013
      Dag allemaal,

      Wat een klasse-genealoog, toch!! Compliment, Nynke.
      Overigens in mijn familie zit ook zo iets: Wybren Ruurds Stellinga (geboren 4-10-1776 Oude Mirdum, matroos, op 12-5-1816 schippersknecht (= geboorte van zijn jongste zoon Govert Wybrens in Dokkum), doch thans afwezig ) is bij het huwelijk van zoon Govert Wybrens Stellinga (geboren 12-5-1816 Dokkum) op 17-1-1841 "sedert drie en twintig jaren afwezig".

      Douwe Stellinga

      Message 2 of 5 , Jan 17, 2013
        Hallo Nynke,

        Dankzij jouw aanvullingen kon ik Klaas Gerbens Roep een vermelding geven
        op www.zeemansleed.nl

        Vriendelijke groet,

        Piet Boltjes

[...]

        Download de gratis SPAMfighter via deze link:
        http://www.spamfighter.com/lnl