faber

  • nancy
    Message 1 of 3 , Jan 8, 2013
      Ik ben op zoek naar de trouwdatum en trouwplaats van Nammen Ulbes Faber. Hij zou getrouwd zijn in 1934, met Rienje Harmina Boersma.
      Nammen Ulbes Faber was eerder getrouwd, ergens in 1925 met Baukje Koopmans. Zij overleed in 1930.
      Nammen is geboren 21-06-1900. Rienje Harmina is geboren 09-12-1901.
      met dank en groeten
      nienke zwart
      n.zwart@...
    • Lukas Cazemier
      Message 2 of 3 , Jan 8, 2013
        Beste Nienke,

        Er bestaat een Stichting Geslachten Faber (website: www.geslachtenfaber.nl
        <http://www.geslachtenfaber.nl/> ).

        Misschien kunnen die je verder helpen.

        Lukas Cazemier.

        _____

        n.zwart@... <mailto:n.zwart%40quicknet.nl>

        Message 3 of 3 , Jan 8, 2013
          Nienke,

          Je zou kunnen overwegen om Nammens persoonskaart op te vragen bij het CBG.
          Zie http://194.171.109.12/page/322.

          De persoonskaart bevat ongetwijfeld beide huwelijksdata.

          Met vriendelijke groet,

          Nynke van den Hooven.