RE: [Friesland-genealogy] familie Roep in Australië

    Message 1 of 1 , Jan 7, 2013
      Beste Jacob,

      Ik weet niet precies welke informatie je al wél hebt, maar hieronder volgt
      info m.b.t. immigratie uit de Australische archieven; dat levert in ieder
      geval wat geboortedata op.:

      ROEP, Jacob born 15 December 1919; (echtgenote) Cornelia (nee De Lange) born
      12 February 1918; (en kinderen) Eugene born 5 April 1944; Elisabeth born 1
      August 1945; Robert born 3 May 1947; Rudolf born 3 May 1947 - Dutch -
      travelled per ship SIBAJAK departing in 1954. Het gezin arriveerde in
      December 1954.

      Ik zal zien wat ik uit de crew lists tevoorschijn kan halen.

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den Hooven.