Re: [Friesland-genealogy] Leeuwarden.

  • S. Wagenaar
    Message 1 of 10 , Jan 4, 2013
      Dit huis was rond 1600 van mijn voorouders Jan van Benthem en Ricxt
      Sijmons. Het komt zijdelings aan de orde in een artikel van mij uit 2010:
      http://www.sakewagenaar.nl/publicaties/201-emder-wortels-staphorstius

      Met vriendelijke groeten,

      Sake Wagenaar

    • Irene Visser
      Message 2 of 10 , Jan 4, 2013
        Yep Henk graag.

        Irene.

        Op 4 januari 2013 17:16 schreef Henk de Jager <rjdjager@...> het
        volgende:

        > Irene, Deze week stond er in de Lc een artikel. In dit artikel wordt
        > melding gemaakt dat er in onze hoofdstad een onderzoek start. Doel van dit
        > onderzoek is na te gaan of er woningen zijn die ouder dan de Oldehove zijn.
        > Zal ik je op de hoogte houden over de uitkomsten? Henk de Jager
        > Op 4 jan. 2013 10:27 schreef "Irene Visser" <
        > irenejolanda.vandermeulen@...> het volgende:

        > helaas

      • Irene Visser
        Message 3 of 10 , Jan 4, 2013
          Hai Sake,

          ik ga verder lezen, het gevoel begint weer te komen.

          Groetjes Irene.