Re: [Friesland-genealogy] Leeuwarden.

  • Henk de Jager
    Message 1 of 10 , Jan 4, 2013
      Irene, Deze week stond er in de Lc een artikel. In dit artikel wordt
      melding gemaakt dat er in onze hoofdstad een onderzoek start. Doel van dit
      onderzoek is na te gaan of er woningen zijn die ouder dan de Oldehove zijn.
      Zal ik je op de hoogte houden over de uitkomsten? Henk de Jager
      Op 4 jan. 2013 10:27 schreef "Irene Visser" <
      irenejolanda.vandermeulen@...> het volgende:

    • S. Wagenaar
      Message 2 of 10 , Jan 4, 2013
        Dit huis was rond 1600 van mijn voorouders Jan van Benthem en Ricxt
        Sijmons. Het komt zijdelings aan de orde in een artikel van mij uit 2010:
        http://www.sakewagenaar.nl/publicaties/201-emder-wortels-staphorstius

        Met vriendelijke groeten,

        Sake Wagenaar

      • Irene Visser
        Message 3 of 10 , Jan 4, 2013
          Yep Henk graag.

          Irene.

          Op 4 januari 2013 17:16 schreef Henk de Jager <rjdjager@...> het
          volgende:

> [...]
          > Zal ik je op de hoogte houden over de uitkomsten? Henk de Jager
          > Op 4 jan. 2013 10:27 schreef "Irene Visser" <

        • Irene Visser
          Message 4 of 10 , Jan 4, 2013
            Hai Sake,

            ik ga verder lezen, het gevoel begint weer te komen.

            Groetjes Irene.