Jack Sorensen 1902

  • Ina Hazewinkel
    Message 1 of 3 , Dec 30 9:56 AM
      Beste,

      Heb deze oproep maar even in al mijn groepen gezet.

      Ik ben op zoek naar de gegevns van Jack Sorensen, hij is volgens het bevolkingsregister New Yersey, geboren in Holland circa 1902.
      Hij woonde en was getrouwt met Renske(Rence) Bralds in New Yersey,
      Renske was eerder gehuwd geweest met H=Gerrit Johannes Mertens uit Hoogkerk.
      wie zet mijn op het sporr van Jack sorensen?

      Groet Ina
    • JP Mels
      Message 2 of 3 , Dec 30 2:28 PM
        Dag Ina,

        Denk dat je eens contact moet opnemen met,,

        http://bralds-clan.hyves.nl/?pageid=7LKZ6KUV8PKWO0KGC

        Daar zit volgens mij een heleboel kennis van zaken.

        Gr, Johan

        _____

[...]

      • Richard van Schaik
        Message 3 of 3 , Dec 30 4:01 PM
          On 30-12-2012 23:28, JP Mels wrote:
          > Dag Ina,
          >
          > Denk dat je eens contact moet opnemen met,,
          >
          > http://bralds-clan.hyves.nl/?pageid=7LKZ6KUV8PKWO0KGC
          >
          > Daar zit volgens mij een heleboel kennis van zaken.

          Grappig, site als ik het even zo snel zie onder beheer van ...... Ina
          Hazewinkel.

          Groeten,
          Richard

          --