foto's uit een fotoboek gekocht op Marktplaats

  • N.G. Hamelink
    Message 1 of 3 , Dec 25, 2012
      Beste Mensen,

      Onlangs werd ik door een familielid getipt over een fotoalbum dat te koop
      aangeboden werd op Marktplaats. Er bleken veel familieleden van mij in te
      staan!

      Helaas was het boek feitelijk al verkocht, maar de verkoper wilde wel even
      contact opnemen met de koper om te overleggen. Toen die koper hoorde van het
      hoe, wat en waarom, besloot hij van de koop af te zien en mocht ik het album
      kopen! Ontzettend super!

      Veel foto's hadden onderschriften over wie de personen waren, soms zelfs met
      jaartallen erbij. Ook zijn er nog een flink aantal foto's waar nog niets
      over bekend is. mocht het dus zo zijn dat je iemand herkent, dan hoor ik het
      graag! Ik heb ze op mijn website gezet (zie onderaan).

      Namen die er onder andere in voor komen zijn:

      Tjeerd Bakker

      Klaas de Beijl - hoofd Christelijke school te Elburg

      Christien Blokhuis

      Anco Bunning

      Christiaan Cleyndert

      Nel Cleyndert

      Dolf van Collee en zijn vrouw Alida

      Simon Hamelink

      Neeltje Gerbrecht Hamelink van Dijk

      Zwaantje Hengeveld

      Roel en Marie Horrens de Baas

      Jacob Loos

      Jo Loos

      Marie Loos

      Tine Loos

      Echtgenote van Berend Nijhout

      Douwe Reinders

      Grietje Maartje Reinders, gehuwd met Willem de Bleijl

      Grietje Romijn

      En nog een flink aantal foto's waarvan mij onbekend is wie de personen zijn.

      Vriendelijke groeten en fijne feestdagen!

      Niels Hamelink

      http://www.familiehamelink.nl

    • JP Mels
      Message 2 of 3 , Dec 25, 2012
        Beste Niels,

        Dit zijn berichten die je graag hoort tijdens de kerst.

        En over treinen / spoorwegen. Je zult de site ongetwijfeld kennen, maar
        toch, bij deze.

        http://www.stationsweb.nl/

        Aan jou en een ieder, fijne kerst, Johan.

        _____

        Message 3 of 3 , Dec 25, 2012
          Dag Johan,

          Ik wist ook niet wat mij overkwam... was al blij geweest met een scan van de
          foto's... dat iemand hiertoe bereid was! Bijzonder!

          De site kende ik inderdaad, in elk geval bedankt voor de tip!