Re: [Friesland-genealogy] Afsluiten Wie is Wie en Genlias

  • Yvonna Both
    Message 1 of 1 , Dec 22, 2012
      Hallo Ina

      Dat is heel mooi gezegd,maar voor degene die in het buitenland wonen
      Genlias is een van de gemakkelijkste sites om hun voorouders te vinden,vele
      sites zijn niet zo eenvoudig !Persoonijk gaat alles voor mij maar dit
      betekent allen meer werk voor mij om andere buiten Nederland te helpen die
      dit niet allemaal kan of begrijpen,

      Vriendelijke groeten

      Yvonna , a Very Merry Christmas to you also and the Best wishes for a Happy
      and Healthy 2013
      Canada

      2012/12/22 Ina Hazewinkel <haasjes5winkel@...>

      > **
      >

      > Beste Allemaal,
      > Wellicht is het verstandig om deze discussie nu te beeindigen, ieder heeft
      > zo zijn eigen ervaringen met deze twee sites.De toekomst moet maar
      > uitwijzen wat voor een juiste informatie deze opleveren.Gellukig zijn er
      > lokaal nog genoeg juiste bronnen, en uiteraard hebben we deze groepen,nog
      > om genealogische gegevens uit te wisselen.Deze bronnen en wij allemaal,
      > hebben tenslotte 21-12-2012 overleefd !!
      > Ik wens een ieder van jullie Fijne Feestdagen
      > Hartelijke groet Ina

      *Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Gr��en /
      Avec les salutations aimables
      *

      *Yvonna Both Brusik*
      Wpg.Canada