Re: [Friesland-genealogy] weet iemand wie dit is?

  • Hinke
    Message 1 of 5 , Dec 13, 2012
      Irene, heel vervelend dat ze ongevraagd jouw 'tekst' gebruiken. Heb je
      een eigen site waar het opstaat? Zo ja geef dan duidelijk aan wat er wel
      en niet gebruikt mag worden. In principe mag niet alles zo maar zonder
      toestemming gebruikt worden wat je op internet vindt maar het is altijd
      prettig wanneer er aangegeven staat wat wel en niet mag. Onderaan op
      onze website hebben wij de volgende link staan:
      http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/deed.nl

      En dan hopen we altijd maar dat iedereen zich daar aan houdt.

      Maar ik zou zeker degene die jouw tekst heeft gebruikt er op wijzen dat
      dit niet zonder meer zo maar kan en mag.

      groet, Hinke
      http://www.bbww-archief.nl