Re: [Friesland-genealogy] Re: Oldelamer en Hendrik Hendriks Mulder

  • Ina Hazewinkel
    Message 1 of 5 , Dec 5, 2012
      Hallo Patricia,
      Wat wil je weten, het voorgeslacht of nageslacht? of beide.
      Groet Ina

      Message 2 of 5 , Dec 5, 2012
        Hallo Ina,

        Beide als je dat weet...of stuur me maar naar een site waar ik door kan gaan ;-)

        Dit is mijn paternal overgrootmoeder:

        Hendrika Mulder [1858-1950] tr Gerrit Bodt [1862-1919], zij dv Arnoldus Mulder [1833-1913] & Riekje Schuite.

        Ik kom niet verder dan Henrik Hendricks Mulder JM van Oldelamer tr Niesje Nollen & als haar wedn. tr Saakje Kempen - maar ik heb geen info van hem of van zijn broer [?] Herman Hendriks Mulder, JM van Oldelamer gevonden, en geen verdere familie.

        groetjes, patricia
      • P
        Message 3 of 5 , Dec 31, 2012
          Ina Hazewinkel,

          Een fijn nieuw jaar en leuke oude/nieuwe avond toe gewenst.

          Ik heb niet verder van je gehoort...ms is het vergeten?

          Groet, Patricia