Re: Oldelamer en Hendrik Hendriks Mulder

  • P
    Message 1 of 5 , Dec 5, 2012
      Verdere aanvulling,

      Oldemarkt, huw.

      29-12-1736 Henrik Henriks Mulder j.m. van Oldelamer en
      Niesje Nollen j.d. Oldemarkt. Hij tr in 1762 als wedn Saakje Kempen.
      3 kinderen Niesje; 7 kinderen met Saakje

      1741 21- 1 Herman Hendriks Mulder j.m. van Oldelamer en
      Klaasje Hendriks j.d. van Oldemarkt.
      3 kinderen in Oldemarkt

      Beide families hebben een Geertrui als dogter.

      Kan online zoeken, ik zit een beetje ver weg, in California.

      patricia

    • Ina Hazewinkel
      Message 2 of 5 , Dec 5, 2012
        Hallo Patricia,
        Wat wil je weten, het voorgeslacht of nageslacht? of beide.
        Groet Ina

        Message 3 of 5 , Dec 5, 2012
          Hallo Ina,

          Beide als je dat weet...of stuur me maar naar een site waar ik door kan gaan ;-)

          Dit is mijn paternal overgrootmoeder:

          Hendrika Mulder [1858-1950] tr Gerrit Bodt [1862-1919], zij dv Arnoldus Mulder [1833-1913] & Riekje Schuite.

          Ik kom niet verder dan Henrik Hendricks Mulder JM van Oldelamer tr Niesje Nollen & als haar wedn. tr Saakje Kempen - maar ik heb geen info van hem of van zijn broer [?] Herman Hendriks Mulder, JM van Oldelamer gevonden, en geen verdere familie.

          groetjes, patricia
        • P
          Message 4 of 5 , Dec 31, 2012
            Ina Hazewinkel,

            Een fijn nieuw jaar en leuke oude/nieuwe avond toe gewenst.

            Ik heb niet verder van je gehoort...ms is het vergeten?

            Groet, Patricia