Oldelamer en Hendrik Hendriks Mulder

  • P
    Message 1 of 5 , Dec 2, 2012
      Friesland groep,

      Als iemand meer hiervan weet of ms aanwijzing kan stuuren?

      I. Vader van Hendrik tr nn
      uit dit huwelijk:
      1. Hendrik, ca 1700-1710 Oldelamer tr als Hendrik Hendriks Mulder in 29-12-1736 in Oldemarkt, Overijssel met Niesje Nollen
      2. ms Herman Hendriks tr 1741 Oldemarkt met Klaasje Hendriks

      vriendelijke groet, Patricia
    • P
      Message 2 of 5 , Dec 5, 2012
        Verdere aanvulling,

        Oldemarkt, huw.

        29-12-1736 Henrik Henriks Mulder j.m. van Oldelamer en
        Niesje Nollen j.d. Oldemarkt. Hij tr in 1762 als wedn Saakje Kempen.
        3 kinderen Niesje; 7 kinderen met Saakje

        1741 21- 1 Herman Hendriks Mulder j.m. van Oldelamer en
        Klaasje Hendriks j.d. van Oldemarkt.
        3 kinderen in Oldemarkt

        Beide families hebben een Geertrui als dogter.

        Kan online zoeken, ik zit een beetje ver weg, in California.

        patricia

      • Ina Hazewinkel
        Message 3 of 5 , Dec 5, 2012
          Hallo Patricia,
          Wat wil je weten, het voorgeslacht of nageslacht? of beide.
          Groet Ina

          Message 4 of 5 , Dec 5, 2012
            Hallo Ina,

            Beide als je dat weet...of stuur me maar naar een site waar ik door kan gaan ;-)

            Dit is mijn paternal overgrootmoeder:

            Hendrika Mulder [1858-1950] tr Gerrit Bodt [1862-1919], zij dv Arnoldus Mulder [1833-1913] & Riekje Schuite.

            Ik kom niet verder dan Henrik Hendricks Mulder JM van Oldelamer tr Niesje Nollen & als haar wedn. tr Saakje Kempen - maar ik heb geen info van hem of van zijn broer [?] Herman Hendriks Mulder, JM van Oldelamer gevonden, en geen verdere familie.

            groetjes, patricia
          • P
            Message 5 of 5 , Dec 31, 2012
              Ina Hazewinkel,

              Een fijn nieuw jaar en leuke oude/nieuwe avond toe gewenst.

              Ik heb niet verder van je gehoort...ms is het vergeten?

              Groet, Patricia