Re: Gerben Cornelis van Grou en Dieuwke Sijmons Bakker

  • klaaspera
    Message 1 of 4 , Nov 16, 2012
      Hallo Lukas en anderen,

      De moeder van Gerben heb ik ook gevonden. Zij heette Janneke Gerbens getuige de volgende huwelijksvermelding:

      Idaarderadeel, huwelijken 1752
      Vermelding: Bevestiging huwelijk op 30 april 1752 in Grouw
      Bruidegom: Cornelis Gerbens afkomstig van Grouw
      Bruid: Janneke Gerbens afkomstig van Warga

      Gestandaardiseerde namen:
      Bruidegom: KORNELIS GERBENS
      Bruid: JANKE GERBENS

      Bron:
      Collectie Doop-, Trouw-, Begraaf- en Lidmatenboeken(DTBL)
      Trouwregister Hervormde gemeente Grouw 1743-1810
      Inventarisnr.: DTB 425

      Met vriendelijke groet,

      Klaas Pera