Vraag over Electa Kamstra

  • annicolas
    Message 1 of 2 , Nov 14, 2012
      IK HEB DE VOLGENDE VRAAG OVER ELECTA KAMSTRA.
      Enkele gegevens:
      Zij werd geboren op 23 juni 1851 in Sneek.
      Trouwde met Douwe Bijl op 13 mei 1877 in Snek
      (Dit was het 2 huwelijk van Douwe Bijl)
      Douwe Bijl stierf in BEST op 26 november 1936.
      Hij was toen weduwnaar van zijn beide echtgenoten.
      Nergens kan ik vinden, wanneer Electa Kamstra is overleden en waar !
      Is er iemand onder jullie die mij kan helpen?
      Heb overal gezocht, maar niets gevonden.
      Heel veel dank alvast voor de moeite.

      Met vriendelijke groeten,
      Anny Gramsma

    • Ben Sinnema
      Message 2 of 2 , Nov 14, 2012
        Beste Ammy

        Wat denk je hiervan?

        Overledene

        <http://eindhoven.digitalestamboom.nl/search.aspx?lang=nl&verder=Electa||%20
        |%20Kamstra> Electa Kamstra

        Vader

        Ringnatius Kamstra
        <http://eindhoven.digitalestamboom.nl/search.aspx?lang=nl&verder=Ringnatius|
        |%20|%20Kamstra>

        Moeder

        Trijntje Wietsma
        <http://eindhoven.digitalestamboom.nl/search.aspx?lang=nl&verder=Trijntje||%
        20|%20Wietsma>

        weduwe/weduwnaar

        Douwe Bijl
        <http://eindhoven.digitalestamboom.nl/search.aspx?lang=nl&verder=Douwe||%20|
        %20Bijl>

        Plaats

        Helmond

        Overlijdensdatum

        22-03-1927

        Opmerkingen

        woonplaats Helmond Vader: Overleden Moeder: Overleden

        Met vriendelijke groet,

        Ben Sinnema

        e-mail: bensinnema@...

        tel.: 0168 320895