RE: [Friesland-genealogy] foutmelding Aldfaer

    Message 1 of 5 , Nov 12, 2012
      Jan,

      Voor experts op het gebied van Aldfaer kun je misschien beter het
      Aldfaer-forum c.q. helpdesk benaderen.

      Te vinden op http://aldfaer.net/sitemap/index.php?q=forum
      <http://aldfaer.net/sitemap/index.php?q=forum&fid=6> &fid=6

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den hooven

      Message 2 of 5 , Nov 12, 2012
        Ik heb een nieuw huwelijk toegevoegd en wilde het opslaan , daarna de
        foutmelding van Aldfaer ( Er is een fout opgetreden tijdens het bewaren)

        Dus opslaan lukt niet meer.

        En het heeft niet met een update van Aldfaer te maken omdat het voordat ik
        de update had aangeklikt , de volgende dag de melding , er is een nieuwe
        update beschikbaar , hoopte dat het daarmee opgelost was maar nee dus

        Jan

        Je schrijft dat het gebeurd is tijdens het bewaren maar wat noem jij
        bewaren?
        En wat heeft dat met een update te maken?

        Met vr. gr. Lineke Bijlsma

        Message 3 of 5 , Nov 12, 2012
          Hallo Jan,

          Heb je het al eens geprobeerd met Bestandsherstel?

          - In de bovenste balk Stamboom aanklikken.

          - Submenu Bestandsherstel aanklikken.

          - Bestandsherstel helemaal laten uitlopen (100 %).

          Waarschuwing: Als Aldfaer standaard op jouw computer al staat ingesteld op Bestandsherstel, moet je eerst wel het vinkje bij Bestandsherstel uitvoeren(te vinden onder: Extra/Instellingen/Veiligheidskopie/Bestandsherstel uitvoeren) weghalen.

          Met vriendelijke groeten,

          Klaas Pera