foutmelding Aldfaer

  • Jan
    Message 1 of 5 , Nov 12, 2012
      ik heb de foutmelding , Er is een fout opgetreden tijdens het bewaren.
      Niet eerder meegemaakt.
      Het gebeurde voor en na de update van Aldfaer.
      Weet iemand wat ik hier aan kan doen
      Kan dus niet verder met toevoegingen in mijn stamboom
      Jan
    • L.Bijlsma
      Message 2 of 5 , Nov 12, 2012
        Jan,
        Je schrijft dat het gebeurd is tijdens het bewaren maar wat noem jij
        bewaren?
        En wat heeft dat met een update te maken?

        Met vr. gr. Lineke Bijlsma

        Message 3 of 5 , Nov 12, 2012
          Jan,

          Voor experts op het gebied van Aldfaer kun je misschien beter het
          Aldfaer-forum c.q. helpdesk benaderen.

          Te vinden op http://aldfaer.net/sitemap/index.php?q=forum
          <http://aldfaer.net/sitemap/index.php?q=forum&fid=6> &fid=6

          Met vriendelijke groet,

          Nynke van den hooven

          Message 4 of 5 , Nov 12, 2012
            Ik heb een nieuw huwelijk toegevoegd en wilde het opslaan , daarna de
            foutmelding van Aldfaer ( Er is een fout opgetreden tijdens het bewaren)

            Dus opslaan lukt niet meer.

            En het heeft niet met een update van Aldfaer te maken omdat het voordat ik
            de update had aangeklikt , de volgende dag de melding , er is een nieuwe
            update beschikbaar , hoopte dat het daarmee opgelost was maar nee dus

            Message 5 of 5 , Nov 12, 2012
              Hallo Jan,

              Heb je het al eens geprobeerd met Bestandsherstel?

              - In de bovenste balk Stamboom aanklikken.

              - Submenu Bestandsherstel aanklikken.

              - Bestandsherstel helemaal laten uitlopen (100 %).

              Waarschuwing: Als Aldfaer standaard op jouw computer al staat ingesteld op Bestandsherstel, moet je eerst wel het vinkje bij Bestandsherstel uitvoeren(te vinden onder: Extra/Instellingen/Veiligheidskopie/Bestandsherstel uitvoeren) weghalen.

              Met vriendelijke groeten,

              Klaas Pera