RE: [Friesland-genealogy] aldfaer (slot)

    Message 1 of 1 , Oct 8, 2012
      Lijstgenoten,

      Het is inderdaad maar net waar je aan gewend bent en wat je prettig vindt.

      Dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken.

      En daarmee wil ik graag de discussie over genealogie-programma’s afsluiten.

      Terug naar genealogie dus :-)!

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den Hooven

      Co-moderator Friesland-genealogy.