Up-date Provinciaal Bestuurlijk Archief met 1000 personen

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Oct 1, 2012
      Beste Mede-Genealogen

      Zojuist (01-10-2012) heb ik de familienamen op mijn website aangevuld met 1000 personen, het totaal staat nu op 235.000 namen.
      In dit archief is iedereen die wat met de Provincie (de Staten van Friesland) te doen heeft gehad vermeld,
      en dat zijn personen die komen uit o.a. diverse provincies van Nederland, Nederlands Indie, België, Duitsland, Rusland, Noorwegen,
      , Engeland, Amerika en vele andere landen (dus het zijn niet alleen Friezen).

      Wat zit er zoal in dit Provinciaal Bestuurlijk Archief?,
      Bezoek daarvoor mijn site http://altijdstrijdvaardig.nl

      Een Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn voorouders wil weten, dan alleen maar namen en datums
      Voor de onderzoekers van Friese voorouders ruim 214.00 gefotografeerde pagina's van kerkarchieven zoals o.a.
      de Doop-Trouw-Begraaf-Lidmaten-Diaconierekeningen-Kerkvoogdijrekeningen enz. van diverse kerkelijke gemeenten.

      http://altijdstrijdvaardig.nl
      Met vriendelijke groet
      Anton Musquetier