Re: [Friesland-genealogy] Fam. Veenstra Achtkarspelen

  • Sijtze van Koningsveld
    Message 1 of 2 , Aug 12, 2001
      Hallo Alie Veenstra,,

      Komt onderstaande Steffen Veenstra voor in je genealogie? Zo ja dan wil ik
      wel enkele gegevens met je uitwisselen.

      Steffen Veenstra, arbeider, geboren te Achtkarspelen (FR) op 18 juli 1851,
      overleden te Visvliet (Gr) op 26 juni 1939.
      Hij was gehuwd met
      Sapke Folkersma, geboren te Kollumerland (Fr) op 5 oktober 1853.
      Uit dit huwelijk:
      1 Jan, bakker, geboren te Visvliet (Gr) op 27 augustus 1883, overleden te
      Veenwouden (Fr) op 10 november 1981.
      Hij is getrouwd te Franeker (Fr) op 11 mei 1911 met Janke Koningsveld,
      geboren te Franeker (Fr) op 20 maart 1886, overleden te Arum (Fr) op 8 juni
      1951, dochter van Hendricus van Koningsveld en Minke Jacobsma.

      Met vriendelijke groet,

      Sijtze van Koningsveld
    • alie veenstra
      Message 2 of 2 , Aug 12, 2001
        Hallo Sijtze,

        Bedankt voor je reactie.
        Nee, Steffen Veenstra komt bij mij niet voor in de
        stamboom.

        Groeten van Alie Veenstra

        --- Sijtze van Koningsveld <sytkon@...>
        wrote:
> [...]
        > geboren te Franeker (Fr) op 20 maart 1886, overleden
        > te Arum (Fr) op 8 juni
        > 1951, dochter van Hendricus van Koningsveld en Minke

        Send instant messages & get email alerts with Yahoo! Messenger.
        http://im.yahoo.com/