RE: [Friesland-genealogy] Max Derême

    Message 1 of 1 , Jul 12, 2012
      Jan,

      Ik geloof dat ik de war even kwijt was (zoals een door tentamenkoorts
      geteisterde studiegenoot van mijn dochter ooit uitriep) J

      Door mijn gezoek naar Max Derême in reactie op het bericht van Jeanette
      Beckx waren mijn hersens het verband met Maria van Zandbergen even vergeten!

      Maar zoals je uit dat bericht hebt kunnen opmaken, lijkt het waarschijnlijk
      dat Max Derême en Maria van Zandbergen elkaar in Amsterdam ontmoet hebben.
      In de Burgerlijke Stand opgave staat overigen I.G. Deréme, dus het zal
      ongetwijfeld dezelfde meneer zijn.

      Wat Maria en Heinrich betreft: het lijkt erop dat ze in de loop van 1935
      gescheiden zijn, maar dat H.B.J. al eerder uit Indië is vertrokken.

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den Hooven.