[Friesland-genealogy]

  • musquetier@home.nl
    Message 1 of 2 , Jul 4, 2012
      Waar haal je dat vandaan ?? dat de Gelderland Group stopt??

      Ik kan dat nergens vinden, en heb er ook niet van gehoord

      Met vriendelijke groet
      Anton Musquetier
      http://altijdstrijdvaardig.nl
      Index van het Provinciaal Bestuurlijk Archief
      van Friesland met ca. 232.665 familienamen,
      ook uit andere Provincies, en ca. 205.850
      gefotografeerde pagina's van kerkarchieven
      Message 2 of 2 , Jul 5, 2012
        De verwarring is waarschijnlijk ontstaan door de volgende mededeling
        (nog te zien in Google, niet meer op de pagina zelf):
        "On July 04, 2012, we will shut down the *Yahoo*! Groups Labs
        Applications (beta) and Groups Chat"

        Dit slaat alleen op extra technische foefjes voor groepen, niet op de
        groep zelf.

        Met vriendelijke groeten,

        Sake Wagenaar