Re: [Friesland-genealogy] Tresoar vraagt: Wilt u meehelpen met het invoeren van de Volkstelling 1744?

  • Hinke
    Message 1 of 11 , Jun 28, 2012
      Johan volgens mij is het Barent. De gene die de namen heeft opgeschreven
      heeft toch eigenlijk overal duidelijk de e als e zichtbaar, de laatste
      letter is een t, geen d. Barent IJdes dus. Maar dat zegt niet dat Barent
      niet ergens anders als Barend/Berend voorkomt. Spelling van namen deden
      ze toen nog niet aan:-)

      groet, Hinke.

    • JP Mels
      Message 2 of 11 , Jun 29, 2012