RE: [Friesland-genealogy] Jelle Tjebbes Ottema & Ate Jensma

  • Casper Casemir
    Message 1 of 3 , Jun 28, 2012
      Het is Atte Jensema en Jelle Tiebbes Ottema.

      Sjoucke Iejjes

      In de kerk van Grootegast begraven Joucke de doegtsame huisfrou van

      de erb.Sye Renties,grietman van Langewolt.Boer op de Ottemastede.

      Wapen zelfde als zijn vrouw onder de stoel in de kerk afgeknotte

      boomstam met 2 klaverbladen en een vogel met drie rozen.