Metske Metskesz (Olde) en N.N.

  • Pieke
    Message 1 of 1 , Jun 28, 2012
      Wie heeft nadere aanvulling over Metske Metskesz (de Olde) van Koten e.o.?

      Metske kreeg voorzover mij bekend twee zoonen, zijnde:
      Harcke Metskes, geboren rond 1545 te Kuikhorne; overleed voor april 1598; trouwde met N.N.
      Metske Metskeszn (de Jonge), geboren rond 1560 te Koten; overleden na april 1640 te Surhuisterveen; trouwde met Hiltye Jansdr rond 1615 te Surhuisterveen.

      Allen waren van doopsgezindte huize.

      m.v.g. Pieke v/d Schaaf