RE: [Friesland-genealogy] Re: Gerrit (niet) Smit (maar Stam)

    Message 1 of 2 , Jun 12, 2012
      Pyt,

      Dat komt omdat Gerrit’s familienaam niet Smit was, maar Stam……

      Hetzelfde geldt voor het huwelijk van Cornelis Smit (dat moet dus ook Stam
      zijn) en Dieuwertje Smit.

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den Hooven.

      Message 2 of 2 , Jun 13, 2012
        Dag Nynke,
        Ja, dan wordt het lastig.
        Nu kon ik het wel vinden.
        Ook enige immigratielijsten, maar niet die van Pollux.
        Maar daar ging het mij ook niet om.
        Dank je wel.
        Pyt