Murmerwoude - van der Meulen

  • Chris van Dijkum
    Message 1 of 1 , Jun 6, 2012
      Dag Irene,

      Via Google en zoeken met de zoektermen Wikipedia en Murmerwoude vind je snel dat Murmerwoude onder Dantumadeel valt.

      Wat voor akte zoek je, wat is de naam van de persoon (personen) en wat is de datum? Stel hier gewoon je vraag en dan komt er wel hulp.

      Via http://www.genver.nl/fr/0065.htm zie je dat er heel wat aktes beschikbaar zijn van Dantumadeel. Via Allefriezen zijn (nog?) geen aktes beschikbaar.

      Groet, Chris van Dijkum